Monday, December 17, 2012

Jogathon Seri Pajam

Blog dah berhabuk. Last update time tengah hangat dengan Olimpik. Larian pon dah jarang join.. konon sebab ada matlamat lain.. tapi matlamat lain tak tercapai.. aktif je la.. =D

Berkuatkuasa November 2012, dah berpindah ke Salak Tinggi, Nilai. Kedudukan makin jauh, so kalau nak join running events pon kena pilih2.

Inilah pilihan saya utk bulan Disember.. penutup larian saya untuk tahun 2012 iaitu Jogathon Seri Pajam yang diadakan di Senawang, Negeri Sembilan. Penyertaan adalah percuma.

Tengah beratur kat garisan permulaan, sy ditegur oleh seorang Chap Ayam Runners disebabkan saya memakai baju CAR. Katanya dia pon CAR dan dari Seremban. Nice knowing u bro .. =D

 Nayli dan Iklil

Larian tak jauh mana.. rasanya tak sampai pon 2 km.. Tapi Nayli takmo lari pon.. sebab sebelum mula acara larian.. dia dah jatuh dulu kat jalan tar. Sudahnya ibu n ayah gilir2 dukung.

Hadiah disediakan sehingga pemenang ke-10. Ada cabutan bertuah lagi..tapi saya tak cukup bertuah. Game untuk kanak2 pon macam2 ada.. sesuai dengan tema Live Happily Ever After Festival.



 Costume untuk kanak2 bergambar juga disediakan



Dan ini juga..

No comments:

FEW LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...